jueves, 3 de enero de 2008

El gatet de l'estació de Sants

De petita, recordo anar amb el cotxe del meu pare i jugar a buscar el gatet de l'estació de Sants, i haver de ser hàbil en la búsqueda perquè el temps per veure'l, dins d'un cotxe en marxa, era ben curt. Sí home, aquell gatet que viu al damunt de les marquesines de la plaça dels Països Catalans. Perquè encara que molts penseu que és una llegenda urbana, el gatet hi és! L'altre dia el vaig tornar a veure, i m'alegra saber que malgrat els anys que han passat i totes les obres que li estan fent pel voltant, el gatet segueix allà! tafanejant tot el que passa pel seu voltant. És agradable veure que, malgrat que el temps passa massa depressa, hi ha coses que no han canviat. Apa, sort a la vida!

2 comentarios:

  1. Òttia, on és aquest minino? Hi passo sovint per aquestes contrades i no l'havia vist mai. Val a dir que sempre vaig conduint i no és bona idea que aixequi la vista de la voràgine. El pròxim dia que passi m'hi pararé (paga l'empresa, és clar) i el buscaré. Ja et diré quelcom. Siau
    Per cert, lo Pau és un crack. Gràcies a ell tinc intenné

    ResponderEliminar
  2. Ostres!!! No tenia ni idea que hi fós!!! Gràcies per descobrir-me un raconet de la meva ciutat!!! (que fort, de vegades em sento una guiri a la meva pròpia ciutat!!!)

    ResponderEliminar