miércoles, 26 de septiembre de 2007

Vi Mireia

Hi ha moltes persones a qui els fa gràcia trobar llocs o coses amb el seu nom, i jo en sóc una d'elles! Aquesta és una troballa de la Fira de vins que han fet per la Mercè, i ves per on, hi havia un vinet amb el meu nom! Val a dir, que el vinet estava ben bo! Blanquet, dolcet i amb un puntet d'agulla que feia que entrés sol... (quin perill!) Amb l'ampolla que em vaig comprar (un auto regal, perquè no...) espero fer un bon soparet per disfrutar-lo com es mereix! Apa, sort a la vida!

2 comentarios:

  1. Hola,

    aquest cap de setmana vaig celebrar el meu aniversari amb una colleta d'amics. I quan vaig veure aquest vi amb el meu nom... no m'ho vaig pensar. Era molt bó i a més m'encanta el vi blanc. Però ara el busco on el pugui comprar per un altre soparet :). Saps on el puc trobar?

    ResponderEliminar