sábado, 22 de septiembre de 2007

Fira del Llibre

Avui han tornat a pensar en mi i m'han tornat a fer un altre regal, en aquest cas 3 llibres! Hem anat el meu germà i jo a la Fira del llibre que fan al Passeig de Gràcia, i en una de les moltes parades hi havia aquests llibres. Després de pensar durant un moment quin dels tres llibres em quedava, mon germà no ho ha dubtat: -"T'els compro els tres que són del teu tema!"-  I dit i fet. Així que ja tinc tema per llegir aquests dies de festa. Moltes gràcies germà! Apa, sort a la vida!

2 comentarios:

  1. Soc el germà de la susodicha. Jo tb m'he comprat uns llibres, i curiosament el que m'ha fet més gràcia és una petita guía de francès que t'ensenya a dominar les expressions bàsiques en 5 min.... Ideal per anar a fer el 'guiri' per terres franceses. Segur que la mireieta posarà un post informant quan hi anem....

    ResponderEliminar
  2. Bones,

    Ben be no se com he arribat a aquest blog, però m'ha agradat el comentarii res que us vagi molt bè tot als dos germans:)

    Salutacions!!

    ResponderEliminar