lunes, 31 de marzo de 2008

Una maraca!

Ahir vaig tenir un dia ben entretingut, i és que no havia ni començat el juguet per al concurs que fan al "All you knit is love". La idea ja la tenia però em faltava el moment per posar-m'hi mans a la obra! El resultat: una maraca ben alegre! (amb soroll i tot eh? no us penseu... ;-) )
Perquè nois, el guanyar o no guanyar aquest concurs és el de menys: tots els juguets que es presentin al concurs (qui ho vulgui) seran enviats a una escola/orfanat a Bombay (a l'Índia), amb la ONG "Sonrisas de Bombay". Em fa il·lusió pensar que una cosa que he fet jo pugui fer content, ni que sigui per un moment, a un nen que no ho té gens fàcil a la vida... Iniciatives com aquestes, s'haurien de fer més sovint!
Apa, sort a la vida!


5 comentarios:

  1. Mir! Quina passada això de la maraca... i si, és cert, vaig coincidir amb una companya teva de clase a una botiga l'altre dia.

    A veure si ens veiem algun dia.

    Petons

    ResponderEliminar
  2. Felicitats per la iniciativa i pel resultat!

    ResponderEliminar
  3. Quina maraca més molona i lo millor es que un nen indú li treurà tot el profit que se li pot demanar a un instrument tan maco: oblidar-se de les penes per un moment. Ets un sol mir, i el teu cor infinit !!

    ResponderEliminar
  4. Mir, avui he anat a All you knit is love a l'última classe del curs de ganxet i he pogut veure i tocar la teva maraca! una passada, moltes felicitats.

    ResponderEliminar
  5. OH! Moltes gràcies a tots! No hi ha millor recompensa que el que faig us agradi! :)

    ResponderEliminar