miércoles, 10 de octubre de 2007

Botigues al carrer

El dissabte tornant cap a casa ens vam trobar la Travessera de Gràcia tallada: feien les botigues al carrer. Quin espectacle! Totes les botigues tenien una petita carpa al mig del carrer on ensenyaven els seus bens més preuats. Quin plaer poder passejar per aquest carrer sense anar esquivant cotxes i motos.  Colors, olors, flors.... Una tarda de festa! Els productes estrella? les flors i plantes, els articles de segona mà, i els productes "naturals". Tant de bo ho fessin més sovint! Apa, sort a la vida!

3 comentarios:

  1. Nomes una ànima maca com tu pot projectar tota la seva bellesa cap a fora captant aquestes imatges plenes de colors,olors i sabors.
    Gracies per una tarda plena de fotos de concurs, un altre dia ho arrodonim amb unes xufles, que em vaig quedar amb ganes!!

    ResponderEliminar
  2. M'encanta la Mel...

    mmmmmmmmmmmmmmmmm


    Oh! i m'encanten les xufles... Hi sereu a Barna al Nadal??

    ResponderEliminar
  3. [...] Bieeeeeen! La fotografia és d’una càmara de fotos antiga, la vaig fer un dia que hi havia botigues al carrer a la Travessera de Gràcia. En Fructu, en un dels seus grans moments de lucidesa a altes hores de [...]

    ResponderEliminar